Monday, February 4, 2019

BAHTERA ANUGERAH ILAHI

Bahtera Anugerah Ilahi

Syukur padaMu Ya Rab.
Setelah diuji Allah pada 2014 yang lalu, kini tahun 2018, dengan rahmat kasih sayang Allah, Allah telah menetapkan pada 13 April 2018, saya diijabqabul dengan seorang insan yang mulia sebagai suami, Wan Mohd Syahir bin Ibrahim.



Tiada siapa sangka. Tiada siapa yang merancang. Tiada siapa yang tahu. Nurul Husna binti Abdullah akan berkahwin pada tarikh tersebut. Hanya doa sahaja dipanjatkan siang dan malam agar Allah mengurus kehidupan ini yang terbaik dari sisi Allah.

Walimatul urus yang sangat yang sangat simple dan sangat meninggalkan kenangan yang mendalam. Kerana dirancang dan diurus dalam tempoh sebulan. Diurus dan dibantu oleh ahli keluarga dan sahabat2 terdekat. Keluarga mengurus persiapan jamuan kesyukuran di MATIS. Manakala sahabat2 mengurus persiapan diri dan perkara sampingan.










Buat keluargaku...
Terima kasih atas segalanya kerana sentiasa bersama berdoa dan membantu sepanjang urusan untuk mendirikan baitul muslim ini.

Buat sahabat2..
Kakak2, sahabat2 UPM, Maktab Mahmud dan adik2 UPM khususnya yang banyak membantu secara langsung atau tidak langsung. Sahabat2 dan guru2 yang sentiasa berdoa.
Terima kasih yang tidak terhingga. Tiada balasan yang mampu dibalas kecuali balasan dan ganjaran Allah adalah sebaik2 balasan untuk kalian.

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan hidul kalian dan mengeluarkan kita semua daripada masalah dan kesusahan.

Terima kasih semua.

TERIMA KASIH YA RAB atas kurniaan mereka kepadaku.

No comments:

Post a Comment